Dit zijn mijn beste prestaties tot nu toe

PWS
Samen met een vriend hebben wij een sportieve dag georganiseerd voor onze medeleerlingen. Hierbij waren gezond eten en sport de hoofddoelen van het project. Na veel belletjes en tijd erin te hebben gestoken, kregen we er een 7 voor.

Diploma middelbare school
Ik kreeg te horen, dat ik 0,2 te kort kwam op te slagen. Balen natuurlijk en ik heb me zelf daarna weten te motiveren om uiteindelijk via een herkansing te slagen

Kampioen met voetbal
Na een aantal keren dicht bij het kampioenschap te zijn geweest, haalde we de titel in de C wel binnen, waarin ik als laatste man 11 goals en 11 assisten gaf in de eerste klasse

Leave a Reply

