Doelen stellen

Doel 1 : oordeelsvorming
Doel 2 : meer een leider zijn

1. Wat heb je precies gedaan om de leerdoelen te verwezenlijken?
1 Ideeën tegenover elkaar zetten bij projecten
2 Mezelf meer laten horen

2. Hoe heb je dat gedaan?
1 Ideeën bij elkaar te zetten en daar rationeel over na te denken
2 De leider rol op mezelf nemen

3. Waar blijkt dat uit? Welk concreet bewijs heb je daarvoor?
1 Al mijn projecten in semester 2. Betere ideeën bij elk project
2 Meer initiatief, dit merken mijn groepsgenoten

4. Wat heeft het je opgeleverd? (Kan zowel positief als negatief zijn.)
1 Betere projecten
2 Meer erkenning

5. Welke feedback heb je gehad van je omgeving?
1 x
2 Dat ik goed bezig ben

6. Hoe ga je dit meenemen naar jaar 2? Heb je daar nog iets voor nodig, of kun je de huidige lijn doorzetten?
1 Ik neem het mee en zet de lijn door en heb daar niks voor nodig
2 Ik neem het mee en zet de lijn door en heb daar niks voor nodig

7. Hoe ga je dat doen? Stel een stappenplan op voor het tweede jaar.
1 Niet van toepassing
2 Niet van toepassing

8. Wanneer ben je tevreden?
1 Als mijn projecten allemaal top zijn door de juiste oordeelsvorming
2 Wanneer ik de baas ben van een bedrijf

Leave a Reply

