Verslag SLB-gesprekken

Gesprek 1 – januari

Waarover heb je een gesprek gehad?
Over het begin van semester 2. Wat stond mij te wachten en wat werd er van mij verwacht. Voor de rest ging het gesprek over hoe het met mij ging.

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik wist wat mij te wachten stond en heb mij daardoor ook kunnen voorbereiden

Gesprek 2 – halverwege semester 2

Waarover heb je een gesprek gehad?
We hebben het passiefolio besproken met elkaar. We hebben het gehad over pluspunten en minpunten, over de toekomst en over wat ik wil gaan bereiken.

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik heb een beter inzicht gekregen van mijn SLB’er.

Gesprek 3 – eind semester 2

Waarover heb je een gesprek gehad?
Hoe het gegaan is dit semester. Ik heb goede cijfers gehaald en zit volgens mijn SLB’er op mijn plaats.

Wat heeft het je opgeleverd?
Niet heel veel. Het was meer even bij praten

Leave a Reply

