Verslag workshops

Workshop 1

Welke workshop heb je gevolgd?
Reflecteren & Feedback

Korte samenvatting
Je leert terug te kijken op wat je hebt gedaan en daarop feedback te ontvangen. Met bepaalde oefeningen en filmpjes werd er les gegeven.

Wat heb je geleerd?
Nog beter te reflecteren. Ik kon al redelijk goed reflecteren, maar ik ben daar nu nog iets sterker in geworden.

Wat ga je hiermee doen in de toekomst?
Ik probeer het te gebruiken bij opdrachten en projecten, waardoor ik iets scherper naar dingen kan kijken en beoordelen.

 

Workshops 2

Welke workshop heb je gevolgd?
Brainstormen

Korte samenvatting
Je leert om creatief te denken en hierbij mag alles. Vaak vormen meerdere ideeën het uiteindelijke idee.

Wat heb je geleerd?
Niet vast te houden aan een idee, maar door te blijven denken over mogelijke andere ideeën. Ik heb geleerd iets vrijer na te denken over onderwerpen.

Wat ga je hiermee doen in de toekomst?
Bij projecten en eventueel bij mijn toekomstige werkgever gebruiken. Brainstormen zorgt vaak voor goede ideeën

Leave a Reply

