Wat heeft dit uiteindelijk opgeleverd?

Workshops

Van de workshops die ik heb gehad, heb ik genoeg opgestoken. Ze hebben voor mijn gevoel een toevoeging gehad voor dit jaar. Ik ben beter gaan reflecteren en creatiever gaan denken dan voorheen.

Gesprekken

De gesprekken met mijn slb’er zijn altijd goed verlopen. Onderwerpen als voetbal, cijfers & familie kwamen allemaal in de gesprekken voor. Verder was het ook een bevestiging, dat ik het goed deed.

Opdrachten

De opdrachten geven je SLB’er een beter beeld van jezelf. Ik weet niet of Jasper er veel aan gehad heeft. Ik vond het wel leuk om Jasper’s gebruiksaanwijzing in te zien. Het gaf meer diepte over hem.

Doelen

Ik denk dat ik mijn twee doelen heb behaald. Ik heb mezelf voor mijn gevoel sterk ontwikkeld. Qua leiderschap ben ik meer op de voorgrond gaan treden dan eerst. Ik ben een stille kracht, die nu wel meer invloed in een groep heeft. Qua oordeelsvorming ben ik realistischer geworden.

Totale ervaring

Tussen semester 1 en 2 zitten grote verschillen. Semester 1 was duidelijk en gestructureerd, terwijl ik dit gevoel totaal niet heb  bij semester 2. Voor de rest ben ik blij met mijn keuze voor de opleiding en hoop ik mezelf te ontwikkelen.

Leave a Reply

