Wat wil ik leren en wat zijn mijn wensen

Wat wil ik leren

Ik wil mezelf verder ontwikkelen. Ik wil meer over communicatie te weten komen, zodat ik later profijt kan hebben van alles wat ik heb opgestoken tijdens deze 4 jaar.

Hoe kan Jasper mij daar bij helpen?

De manier zoals het nu is voor mij genoeg. Soms een praatje maken kan zeker geen kwaad. Dan kan je gelijk checken hoe je ervoor staat en hoe er tegen je aan wordt gekeken.

Mijn grootste wens(en)

Indonesië
Ik zou graag nog een keer naar Indonesië willen gaan, omdat mijn oma’s ‘‘wortels’’ daar zijn. Ik wil weten hoe het daar is en waar ze heeft geleefd.

Salaris & Baan
Later een leuk salaris verdienen en een leuke baan hebben zou ik ook graag willen.

Gezondheid
Natuurlijk wil ik ook graag gezond blijven. Zolang mogelijk nog goed kunnen lopen en functioneren.

Leave a Reply

