Wie ben ik?

Vroeger
1.Wat wilde je vroeger worden? En waarom? Voetballer, omdat ik toen elke dag buiten aan het voetballen was en dat het enigste was waar ik mij mee bezig hield.

2.Als je jezelf moet omschrijven als kind, wat voor kind was je dan? Sportief & leergierig. Ik was altijd buiten en wilde op school en op trainingen altijd wel nieuwe dingen leren. Ik was ook wel een rustig kind, je had weinig last van mij

3.Als je denkt aan je eerste herinneringen, van welke ervaringen heb je veel geleerd? Van het buitenspelen heb ik het meest geleerd. Je leerde verliezen en winnen, met elkaar omgaan en ruzie hebben en ook gewoon plezier hebben.

4.Wat voor iemand was je op de middelbare school? Hoorde je bv. bij een groep, of juist niet? Ik was een neutrale jongen. Ik had overal connecties in de school en kon met iedereen praten. Ik hoorde wel bij een groep, maar dat betekende niet zo veel

5.Welke vakken vond je leuk en waarom? Gym en Geschiedenis, maar ook Economie alleen ben ik daar geen held in.

6.Welk advies kreeg je van je decaan met betrekking tot je vervolgopleiding? Kon je je daarin vinden? Waarom wel, waarom niet? Mijn mentor vond de hogere hotelschool het beste. Mijn decaan heeft meer geluisterd en opdrachten gegeven om mezelf een richting te laten kiezen. Ze heeft niet zo zeer een vervolgopleiding aangewezen

Omgeving en relaties

Omgeving en relaties

1.Welke rol heeft het gezin waarin je bent opgegroeid gespeeld in je leven? Een grote rol natuurlijk. Ze staan altijd voor mij klaar en kan ze alles vertellen

2.Wie zijn de belangrijkste mensen in je leven? Mams, Paps en Oma

3.Bij wie heb je het gevoel dat je helemaal open kunt zijn?  Mams, Paps en Oma

4.Naar wie ga je toe als je je slecht voelt? Mams, Paps

5.Bij wie van je persoonlijke vrienden klop je aan voor hulp en advies? Sterre

6.Wat is je belangrijkste relatie? En waarom? X

7.Heb je een bepaalde leraar, coach of mentor gehad die veel invloed heeft gehad?
Waar kwam dat door? Nee

8.Beschrijf een relatie die gedurende langere tijd wederzijds gunstig is geweest voor jou. Welke eigenschappen heb je in deze relatie gebruikt zodat ze waardevol en duurzaam werd? Niet van toepassing

9.Beschrijf een relatie die voor jou niet goed werkte, waarvoor je je zelf ook enigszins verantwoordelijk voelt. Wat zou je anders doen als je de kans had om het over te doen? Niet van toepassing

Ontwikkeling

1.Op welke manieren probeer je je intellect te verdiepen / verbreden?
Door mezelf te zijn. Ik denk dat er geen betere manier is dan dat.

2.Als je uit alles zou kunnen kiezen, wat zou je dan nog willen leren of willen kunnen? Meubels maken? IJs maken? Je motorrijbewijs halen? Etc.. Een echte leider te kunnen zijn.

3.Wat zijn de gebieden waarop je verder zou willen lezen en studeren? Communicatietheorie en daarbij ook wel het leiden van iets

4.Wat zijn de plaatsen waar je zou willen wonen of die je zou willen bezoeken als onderdeel van je ontwikkeling? VS, Indonesië, Zweden en Zuid-Afrika

Persoonlijke overdenkingen

1.Wat doe je om diep na te denken of in jezelf te kunnen kijken? Slome muziek met een zware beat aanzetten

2.Houd je je actief met spiritualiteit of religie bezig? Nee

3.Als je niet in zulke activiteiten gelooft, hoe ga je dan om met de grote vragen van het leven? Die laat ik onbeantwoord.

Leave a Reply

