Zo ontspan ik

Muziek

Zoals ik al aangaf is muziek een aan-knop voor mij.
Naast Amerikaanse Hip Hop en R&B luister ik ook Engelse Grime en Franse Hip Hop.
Een bepaald liedje kan je net die boost geven om door te gaan of uit te rusten.

Voetbal

Ik voetbal al 11 jaar op een redelijk niveau en heb er nog steeds plezier in. Elke dinsdag en donderdag heb ik een training en zondag een wedstrijd. Heerlijk om je hoofd even te legen van alles.

Vrienden

Met vrienden zijn zorgt ook voor ontspanning. Even bijkletsen met vrienden van de middelbare school of uit de buurt. Kijken hoe het hen vergaat.

Gamen

Gamen zorgt voor mij ook voor ontspanning. Vroeger speelde ik altijd FIFA, maar die heb ik dit jaar niet gekocht. Ik speel voornamelijk Rocket League. Met wat muziek op de achtergrond zorgt het voor rust in mijn hoofd.

Leave a Reply

